Prototipul Nissan DeltaWing a terminat testele pentru cursa de 24 de ore de la Le Mans. Piloţii Michael Krumm, Satoshi Motoyama şi Mario Franchitti au parcurs un total de 54 de tururi în care nu s-a semnalat nici o problemă. Prototipul japonez este propulsat de un motor turbo de 1,6 litri ce produce 300 CP. Forma caroseriei îi conferă un avataj imens faţă de celelalte prototipuri. DeltaWing are un coeficient de aerdinamicitate de două ori mai mic decât un prototip clasic şi semnificativ mai puţin. Acest avantaj se traduce într-un consum de combustibil şi de anvelope mult mai mic decât al competitorilor.
Cel mai rapid timp a fost obţinut de Motoyama, acesta având nevoie de trei minute şi 47,980 secunde pentru a parcurge un tur de circuit. Chiar şi aşa, piloţii mai au ceva de muncă pentru a atinge timpul propus de 3 minute şi 45 secunde. Motoyama şi Krumm au trebuit să parcurgă un minim de 10 tururi pentru a putea concura în cursă deoarece aceştia au făcut o pauză de 14, respectiv 8 ani.
Datorită ploii, Nissan a putut testa comportamentul prototipului şi în condiţii de pistă udă. Mario Franchitti a pilotat câteva tururi pe ploaie şi s-a declarat mulţumit de comportamentul monopostului. Vom reveni cu detalii după cursa de 24 de ore de la Le Mans.